SKARGI I REKLAMACJE PRZYJMUJE:
Centrum Obsługi Klienta w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 37, tel. 074 648 81 75,
czynne: poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00 (we wtorek do 16.30)
- Odbiorca usług ma prawo zgłaszania reklamacji i skarg dotyczących ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za usługi.
- Reklamacje i skargi mogą być wnoszone:
- na piśmie osobiście przez zainteresowanego w siedzibie Przedsiębiorstwa,
- na piśmie listem poleconym,
- pocztą elektroniczną: sekretariat@wpwik.pl
- Reklamacje i skargi są rozpatrywane przez Zarząd Spółki.
- Spółka jest zobowiązana do powiadomienia zainteresowanego o sposobie załatwienia reklamacji i do odpowiedzi na skargę w terminie 30 dni od daty wpływu, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych w terminie 60 dni od daty wpływu.
Zgłoszenie reklamacyjne: pobierz.