Szanowni Państwo,
z uwagi na specyficzny charakter prowadzonej przez nas działalności związanej przede wszystkim z priorytetowym zadaniem tj. z zapewnieniem ciągłości dostaw wody, jak i w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z istniejącą sytuacją epidemiologiczną, podejmując kroki wynikające ze szczególnej ostrożności informujemy, że z dniem 12.10.2020 r. do odwołania zamykamy bezpośredni dostęp do:
1. Centrum Obsługi Klienta w tym kasy;
2. Budynków biurowych przy al. Wyzwolenia;
3. Naszych oddziałów i placówek poza siedzibą Spółki.
Oznacza to, że nie będzie możliwości osobistego załatwienia sprawy w Centrum Obsługi Klienta, w tym również dokonania zapłaty w kasie. Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić z nami również poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).
✅ FORMULARZE
Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://cok.wzwik.pl/formularze/
Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami:
cok@wzwik.pl - Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl - Klienci WPWIK
lub listownie na nasz adres: WZWiK al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych.
✅ SPRAWY RÓŻNE
Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie :
- telefonicznym:
994 – pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne (awarie)
74-64-88-175, 74-64-88-152 – informacje na temat umów, taryfy, informacje ogólne
74-64-88-130 – klienci indywidualni
74-64-88-146, 74-64-88-172 – klienci Instytucjonalni (firmy, instytucje, wspólnoty)
74-64-88-171 – obsługa techniczna (zlecenia zewnętrzne, wpięcia wodno-kanalizacyjne)
74-64-88-120, 74-64-88-167, 74-64-88-181 – windykacja
74-64-88-113 - księgowość WZWiK
74-64-88-117 - księgowość WPWiK
74-64-88-119, 74-64-88-178 – techniczne warunki przyłączenia
- poprzez pocztę elektroniczną - na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl - Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl - Klienci WPWIK
✅ ODCZYTY
Jednocześnie od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania - pracownicy Wodociągów Wałbrzych nie będą dokonywali osobistego odczytu wodomierzy (realizowane będą wyłącznie odczyty radiowe). W związku z tym zwracamy się do naszych odbiorców z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy:
- telefonicznie pod numerami:
74-64-88-175, 74-64-88-152, 74-64-88-130, 74-64-88-146 lub 74-64-88-172
- poprzez pocztę elektroniczną - na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl - Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl - Klienci WPWIK
Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy. W przypadku braku informacji o odczycie Wałbrzyskie Wodociągi będą wystawiały faktury w oparciu o średnią wskazań z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych.
Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Podkreślamy, że powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków.